loading...
خدمات اسباب کشی
کریمی بازدید : 56 جمعه 11 آبان 1397 نظرات (0)

برای بسته بندی فنجان ها، فنجان مورد نظر را در میان روزنامه قرار دهید و تمام گوشه های روزنامه را به داخل فنجان برگردانید و فنجان بعدی را به همین شکل داخل فنجان قبلی قرار دهید و با روزنامه بپوشانید. اگر وقت و زمان کافی برای جمع آوری وسایل و جابجایی آن ها ندارید و مشغله ها و زندگی روزمره برای شما فرصتی باقی نمی گذارد می توانید از شرکت باربری و اتوبار ولنجک کمک بگیرید.

برای بسته بندی لیوان ها باید هر کدام از آنها را روی یک لبه روزنامه قرار داده و تا لبه‌ی دیگر آن، لیوان را بغلتانید تا روزنامه دور‌تا‌دور لیوان را بپوشاند.قسمت های دیگر را به داخل لیوان برگردانید. این کار را میتوانید برای بسته بندی گلدان ها و یا بطری های شیشه‌ای نیز انجام دهید و اگر ظرف هایتان گران قیمت هستند از تعداد روزنامه های بیشتری برای پوشاندن آنها استفاده کنید. همچنین میتوانید از جعبه هایی استفاده کنید که مخصوص بسته بندی لیوان ها هستند و از قسمت های متفاوتی تشکیل شده‌اند تا از برخورد لیوان ها با یکدیگر جلوگیری کنند.

کریمی بازدید : 68 سه شنبه 08 آبان 1397 نظرات (0)

رنگ زرد

اگر چه رنگ زرد یک رنگ نشاط آور است ولی برای رنگ طرح اصلی دکوراسیون یک اتاق انتخاب خوبی نیست زیرا در رنگ درمانی این باور وجود دارد که رنگ زرد تحریک کننده اعصاب می باشد. .  بنابراین از لحاظ علمی برای بالا بردن روحیه بهترین بوده و برای فضای آشپزخانه، اتاق غذاخوری، حمام و سرویس بهداشتی بسیار مناسب است. 

رنگ زرد نشاط آفتاب را دارا بوده و نشان دهنده شادی می باشد، این رنگ باعث ترشح هورمونی در بدن می شود که به وجود آورنده احساس نیکی است. زرد می تواند بعنوان رنگ تاکیدی در فضا قرار گیرد، بنابراین برای درخشش رنگ زرد در فضا آن را در مقابل یک پس زمینه خاکستری به کار ببرید. اگر به دنبال یک رنگ پرطرفدار هستید رنگ زرد رنگ شما خواهد بود.

رنگ سبز

این باور وجود دارد که رنگ سبز باعث تمدد اعصاب و فرو نشاندن استرس می شود.سبز تقلیدی از طبیعت است، در واقع استفاده از رنگ سبز در خانه، صاحبخانه را به خارج از منزل و طبیعت متصل می‌کند و با به کار بردن طیف های رنگ سبز که از طبیعت الهام گرفته شده در کنار هم می توان طبیعت را بهتر لمس کرد. 

مفهوم آرامش بخشی این رنگ باعث ایجاد احساس رضایتمندی شما به زندگی می شود.رنگ سبز و ترکیب های با طراوت آن در دکوراسیون منزل بعنوان بیشترین استراحت دهنده چشم شناخته می‌شوند. ین رنگ ترکیب خاصیت تجدید قوای رنگ آبی و شادابی و نشاط رنگ زرد را داراست.  این رنگ انتخاب بسیار مناسبی برای اتاق خواب ها می باشد.

رنگ آبی

اگر به دنبال یک رنگ آرام هستید، رنگ آبی،تجربه ی آرامش در طراحی داخلی است.  آبی نماد وفاداری و اعتماد است، کسانی که آبی را انتخاب می‌کنند مطمئن و قابل اعتماد هستند.  رنگ آبی فشار خون را پایین آورده و تنفس و ضربان قلب را کاهش می دهد به همین دلیل به عنوان رنگ آرامش بخش شناخته می شود.
اما این رنگ می‌تواند برای وسایل خانه و دیوارها به طور نامطلوبی سرد باشد مخصوصاً برای اتاق هایی که نور طبیعی کمی به آنها می رسد، پس اگر رنگ آبی را به عنوان رنگ اصلی برای اتاق خود انتخاب کردید برای جلوگیری از سرد شدن فضا می توانید از آبی با ته رنگ گرم استفاده کنید.
 
رنگ قرمز
مطالعات نشان می دهد که رنگ قرمز موجب افزایش ضربان قلب و تحریک شدن احساسات می شود، بنابراین استفاده از آن برای خانواده هایی که می خواهند پر انرژی باشند ایده آل است. استفاده از این رنگ در اتاق خواب توصیه نمی‌شود زیرا مغز را فعال کرده و مانع استراحت و آرامش آن می‌شود. 
قرمز می‌تواند رنگی شدید و محکم باشد، استفاده از آن بسیار جسارت می خواهد. استفاده از رنگ قرمز فضای زندگی را سرشار از احساس خوشبختی و خوشی می کند، همچنین باعث ایجاد احساس گرما به خصوص در طول ماه های زمستان می شود. رنگ قرمز سطح انرژی یک اتاق را افزایش می دهد. .


رنگ صورتی

صورتی می تواند فضا را کوچکتر نشان دهد، بنابراین بهتر است این رنگ در فضاهای بزرگ و یا فضاهای با پنجره های بزرگ که نور زیادی می‌گیرند استفاده شود. . صورتی ملایم رنگی است که گرما و احساسات را نشان می‌دهد.  فردی که این رنگ را انتخاب می کند فرد دوست داشتنی، مهربان و سخاوتمند است.  جنب و جوشی که در رنگ صورتی وجود دارد نشانگر چشم انداز خوش بینانه در مورد زندگی است.
کریمی بازدید : 58 پنجشنبه 03 آبان 1397 نظرات (0)

رنگ آبی از رنگ های جذاب و عالی محسوب می شود و تن های مختلفی از تیره تا روشن و ترکیبی را دارا می باشد. با این که خود  رنگ آبی جزء رنگ های سرد قلمداد می شود اما درجه این سردی در تن های مختلف آبی متمایز و متفاوت است.

استفاده از رنگ آبی روشن در دکوراسیون اتاق نشیمن

رنگ آبی پاستیلی و آبی درباری، رنگ هایی با درجه روشنایی زیاد هستند که بهتر است بعنوان رنگ دیوارهای اتاق پذیرایی به کار روند. رنگ آبی روشن درجه آرامش بیشتری از آبی تیره به همراه دارد. به همین خاطر این رنگ برای اتاق خواب بسیار توصیه می شود. رنگ آبی در اتاق پذیرایی, فضای داخلی منزل شما را بسیار شاد و جذاب می سازد و دکوراسیون پذیرایی آبی به یک مرکز انرژی تبدیل می شود.


استفاده از رنگ آبی تیره در دکوراسیون اتاق نشیمن

رنگ های تیره آبی مانند نیلی را در پس زمینه ای از رنگ روشن قرار دهید. در این صورت میزان تیرگی و روشنایی را در اتاق به تعدیل خواهید رساند.

رنگ آبی تیره را به صورت محدود در محیط منزل به کار ببرید. چون این رنگ فضای منزل شما را کوچک و ملال آور نشان می دهد. این نکته مخصوصاً در محیط های کوچک و بسته آپارتمانی بسیار حائز اهمیت است. در فضاهای کوچک استفاده از رنگ روشن را در اولویت قرار دهید تا محیط داخلی اتاق نشیمن شما را بزرگ تر از آنچه هست نشان دهد.


رنگ ترکیبی آبی- زرد در چیدمان اتاق نشیمن

رنگ آبی در دکوراسیون پذیرایی را می توان به همراه رنگ های دیگر از جمله زرد به کار برد. این دو رنگ در کنار هم به مثابه یک بوم نقاشی فوق العاده عمل می کنند و به همان اندازه جذاب هستند. این ترکیب یعنی قرار گرفتن یک رنگ شاد و بسیار گرم مانند زرد در کنار رنگی سرد و جذاب مانند آبی. چنین ترکیبی محیط منزل شما را گرم و صمیمی نشان می دهد. رنگ آبی و زرد از رنگ های نزدیک به هم هستند و در مجاورت هم، هم پوشانی خوبی را نشان می دهند. این ترکیب رنگی بافت اتاق پذیرایی را منسجم و متعادل می سازد.


کریمی بازدید : 57 شنبه 28 مهر 1397 نظرات (0)

از نورهای تاکیدی استفاده کنید

ضمن اینکه شیوه جدیدی از نورپردازی به شکل مدرن را به نمایش می گذارند و از این رو بسیار مورد توجه هستند.  این لامپ ها گرچه انرژی کمی برای تامین نور استفاده می کنند اما در روشنایی محیط منزل بسیار تاثیر گذار هستند.  استفاده از نورهای تاکیدی است.

یکی از ایده های عالی برای نورپردازی دکوراسیون پذیرایی بدون پنجره.  اگر چه نور مصنوعی جایگزین کاملی برای نور طبیعی محسوب نمی شود اما با شیوه به کارگیری صحیح می توان کمبود نور را به شکلی عالی در منزل جبران کرد.

استفاده از رنگ های روشن

 از این رو گزینه قابل قبولی برای استعمال در محیط های بدون پنجره هستند.  چنین رنگ هایی محیط منزل را بیش از اندازه تاریک می سازد.  بهتر است درصد نورهای روشن به کار رفته در آن، نسبت به رنگ های تیره بیشتر باشد. . این رنگ ها نیز کمبود نور را تا حد قابل قبولی جبران می کنند.  البته در صورت تمایل می توانید رنگ های خنثی را در دکوراسیون پذیرایی به کار ببرید. توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های تیره در فضای دکوراسیون بدون پنجره کار اشتباهی است.

تخصیص مساحت لازم

برای اتاق های بدون پنجره فضای لازم را در نظر بگیرید. اختصاص فضای کافی باعث می شود محیط منزل روشن و دلباز به نظر برسد.

استفاده از رنگ دیوار خنثی یا روشن

 شما می توانید با شگردهای دکوراسیون این تاریکی و فقدان نور را جبران کنید. رنگ دیوار پذیرایی را روشن ترجیحاً سفید انتخاب کنید. .  تصور نکنید دکوراسیون پذیرایی بدون پنجره محیطی دلهره آور با کمبود نور غیر قابل جبران است.

کاربرد لامپ های ایستاده

 این لامپ ها ضمن اینکه محیط منزل را زیبا می سازند، جلوه ای از دکوراسیون پرنور را در منزل خلق می کنند. .  به همین خاطر بسیار مورد توجه هستند. در طراحی پذیرایی بدون پنجره حتماً از لامپ های ایستاده بهره مند شوید.

 ساده گرایی

برای چیدمان وسایل در این طراحی باید از وسایل تزیینی جذاب در عین سادگی کمک بگیرید. در چنین دیزاینی نباید محیط اتاق نشیمن را بیش از اندازه شلوغ کرد.

کریمی بازدید : 74 چهارشنبه 25 مهر 1397 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که در حمل نقل اثاثیه با آن روبرو هستیم جابجایی وسایل سنگین است که نیازمند به دو یا سه نفر نیروی انسانی برای جابجایی این وسایل است. برای حل این مشکل میتوان از وسیله ای L شکل که در بسیاری از کشور های خارجی هنگام جابجایی اثاثیه منزل از آن استفاده می شود کمک گرفت. تا بتوان به کمک این وسیله که به آن hand truck گفته می شود وسایل بزرگ و کارتن های سنگین مانند کارتن کتاب را راحت تر جابجا کرد.
 البته این وسیله در کشورهای انگلیسی زبان نام های دیگری هم دارد مانند: two wheeler, stack truck, trolley, trundler, box cart, trolley truck, sack barrow, cart, sack truck,  bag barrow

کریمی بازدید : 56 دوشنبه 23 مهر 1397 نظرات (0)

برای طراحی داخلی پذیرایی کوچک بهتر است مکانی از پذیرایی را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید سپس با توجه به نقطه ای که در نظر گرفته اید وسایل را در دکوراسیون پذیرایی بچینید و مبلمان را بر اساس نقطه کانونی در نظر گرفته شده آرایش دهید. توجه داشته باشید که بهتر است در فضای سالن پذیرایی کوچک از وسایل کاربردی استفاده کنید تا بتوانید وسایل را به شیوه ای مرتب در فضای سالن پذیرایی تان بچینید.

برای طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک استفاده از رنگ های روشن و سفید ایده مناسبی است زیرا این رنگ ها باعث می شوند فضای کوچک پذیرایی بزرگ تر به نظر برسد.برای اینکه از شلوغ شدن فضای پذیرایی جلوگیری شود بهتر است از همه قسمت های آن استفاده بهینه کنید.

شما می توانید برای قرار دادن وسایل دکوری و تزیینی در فضای پذیرایی از شلف دیواری و یا قفسه دیواری استفاده کنید همچنین بهتر است میز تلویزیون را روی دیوار نصب کنید تا از اتلاف فضا در سالن پذیرایی جلوگیری شود.
مدل مبلمان نیز تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی کوچک دارد بنابراین بهتر است شما از مدل مبلمان با طراحی ظریف در فضای سالن پذیرایی کوچک استفاده کنید.



پرده یکی از وسایل مهم در سالن پذیرایی است و بهتر است از پرده حریر و یا توری ساده در دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک استفاده شود همچنین برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضای پذیرایی می توانید پرده را به صورت سرتاسری نصب کنید.


اگر تمایل دارید برای تزیین سالن پذیرایی از قاب عکس استفاده کنید می توانید تابلوهای هنری و یا قاب عکس های افقی را روی دیوار پذیرایی نصب کنید زیرا در این صورت چشم به صورت افقی حرکت می کند و احساس گستردگی بیشتری در اتاق پذیرایی ایجاد می شود.


نورپردازی سالن پذیرایی کوچک

تاثیر نور در فضاهای کوچک را نباید نادیده گرفت بنابراین بهتر است شما در صورت امکان از نور طبیعی در سالن پذیرایی استفاده کنید و علاوه بر این می توانید نورپردازی مصنوعی پذیرایی را به گونه ای طراحی کنید که فضای پذیرایی بزرگ تر به نظر برسد. ترکیب نورهای سفید و آفتابی برای طراحی نورپردازی سالن پذیرایی کوچک ایده آل و مناسب است و شما می توانید با استفاده از ترکیب این نورها فضای سالن پذیرایی تان را دلباز و روشن تر کنید.

تاثیر نور در فضاهای کوچک را نباید نادیده گرفت بنابراین بهتر است شما در صورت امکان از نور طبیعی در سالن پذیرایی استفاده کنید و علاوه بر این می توانید نورپردازی مصنوعی پذیرایی را به گونه ای طراحی کنید که فضای پذیرایی بزرگ تر به نظر برسد. ترکیب نورهای سفید و آفتابی برای طراحی نورپردازی سالن پذیرایی کوچک ایده آل و مناسب است و شما می توانید با استفاده از ترکیب این نورها فضای سالن پذیرایی تان را دلباز و روشن تر کنید.

کریمی بازدید : 147 چهارشنبه 18 مهر 1397 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وضعیت مالی شما

فقط به این دلیل که واجد شرایط وام هستید نباید وام بگیرید. از طرف دیگر اگر فکر می‌کنید که نمی‌توانید وام بگیرید شاید دارید اشتباه می‌کنید.

قدمت خانه

قبل از اینکه خانه‌ای را بخرید باید تا جایی که می‌توانید در مورد آن اطلاعات جمع آوری کنید. حتی مسائل و مشکلاتی که در گذشته وجود داشته‌اند و اکنون حل شده‌اند هم می‌توانند درک و بینشی نسبت به مسائلی که ممکن است چند سال آینده با آنها مواجه شوید، ایجاد کنند. با دقت خانه را بازرسی کنید و نتایج کارتان را بررسی کنید. اگر مورد مشکوکی در خانه بود آن را نادیده نگیرید.

محله

یک خانه ی فوق العاده اگر در محله ی خوبی نباشد، مناسب نیست. بنابراین قبل از خرید خانه در مورد محله ی آن هم تحقیق کنید. از همسایه‌ها در مورد محله و مشکلاتی که تا به حال در آن وجود داشته سؤال کنید.

همچنین بررسی کنید که آیا خانه فرهنگ یا باشگاه وجود دارد یا نه. اگر فرزندی دارید در مورد مدرسه‌های محل و معلم هایشان تحقیق و بررسی کنید. ممکن است بخواهید با اعضای انجمن اولیا و مربیان و یا والدین بچه‌های مدرسه دیدار و صحبت کنید تا بیشتر در مورد حال و هوای مدرسه بدانید. ظاهر محله نیز مهم است. مطمئناً دوست ندارید در محله‌ای زندگی کنید که تنها خانه‌ای که فرو نریخته است خانه ی شما باشد!

وسایل همراه با خانه

اگر صاحبان خانه بعضی از اسباب و وسایل شان را به همراه خانه می‌فروشند؛ قبل از اینکه قرارداد را امضا کنید، شما و فروشنده باید دقیقاً بدانید که چه چیزهایی همراه با خانه به فروش می‌رسد. اگر می‌خواهید خیالتان راحت باشد لیست آنها را در قراردادتان بنویسید.

عوامل مزاحم

هر خانه‌ای ایرادهایی هم دارد. مثلاً ممکن است وقتی روی پله‌ها قدم می‌گذارید سر و صدا کنند و یا مثلاً گربه ی همسایه دوست داشته باشد روی ایوان خانه ی شما لم بدهد و استراحت کند. حتی اگر به یک خانه ی نو هم بروید، باز هم ممکن است با خانه ی جدید و یا محله ی جدید مشکلاتی داشته باشید.

اما نهایت تلاشتان را بکنید که قبل از اینکه خانه را بخرید، تفاوت بین مسائل آزاردهنده ی کوچک و مسائلی که موجب فسخ قرارداد می‌شوند را متوجه شوید. به عنوان مثال سر و صدا و ترافیک ناشی از تعطیل شدن مدرسه، مسئله‌ای نیست که موجب فسخ قرارداد شود.

هر چند دفعه که می‌توانید از خانه‌ای که قرار است بخرید بازدید کنید. در این مدت چیزهایی که ممکن است باعث مزاحمت شما شوند را مشاهده کنید و اگر متوجه موضوعی شدید که نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید، به دنبال یک خانه ی دیگر باشید.ش

کریمی بازدید : 104 جمعه 13 مهر 1397 نظرات (0)

صفحه ديواري آشپزخانه صفحه اي با سوراخ هاي کوچک می باشد که براي مرتب سازي و نگه داري وسايل آشپزخانه استفاده مي شود. پگ بورد يا صفحه ديواري آشپزخانه راهکاری کاربردی براي نگه داري انواع وسايل مختلف روي ديوار آشپزخانه است در واقع هيچ وسيله اي مانند صفحه ديواري (پگ بورد) نمی تواند به افزایش کارایی و دسترسی آسان به وسایل مورد نیاز در آشپزخانه کمک نماید. 

در بیشتر موارد به خصوص در فضای کوچک استفاده از شلف ها، کابینت ها و یا کشوها پاسخگوی نیاز ها نخواهد بود و یا سبب محدودیت در راحتی و اتلاف فضا می شود.  به همین دلیل نصب پگ بوردها راهکاری عالی برای نتیجه ای رضایت بخش خواهد بود.

در دکوراسیون داخلی این آشپزخانه مدرن و کوچک که در نیویورک واقع شده از پگ بورد و قفسه های بلند و باز برای ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر استفاده شده است. از پگ بورد ها می توان برای وسایل در دسترسی مانند ماهیتابه ها، لیوان ها و یا آویزان کردن گیاهان ، قالب ها، وردنه، پيمانه ،جا قاشقي و … و بسیاری کاربرد های متفاوت براساس نیازها استفاده نمود.

طراحان با توجه به عادات پخت و پز و نیازهای فضایی کابینت هایی را به صورت سفارشی و دقیق طراحی کرده اند اما به جای داشتن یک دیوار ساده در انتهای آشپزخانه، صفحه دیواری چوبی را برای کاربرد بیشتر در آن قرار داده اند که این راهکاری بسیار هوشمندانه برای استفاه بهینه از کل فضا حتی دیوار ها بوده که علاوه بر زیبایی فضای بیشتری را برای قرارگیری وسایل در اختیار کاربر قرار داده و با قفسه های باز دسترسی را آسانتر می نماید.

کریمی بازدید : 66 سه شنبه 10 مهر 1397 نظرات (0)

برای جابجایی اثاثیه در خدمات باربری کامیون یکیی از وسایل حمل نقل اثاثیه به شمار می رود. کامیون ها ماشین سنگین های باری هستند که قسمت کشنده آنها قسمت بارگیر وصل است. کامیون های باری برای حمل بارهای سنگین بالای ده تن استفاده می شوند. کامیون های مخصوص حمل و نقل انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربری آنها برای کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند. از جمله کاربری های ان ها به عنوان کامیون کمپرسی، کشنده،کامیون تانکرو کامیون کفی می توان اشاره کرد. کامیون کمپرسی ها برای حمل و جابه جایی مصالح ساختمانی استفاده می شوند. کامیون تانکر کامیونی است که قسمت بارآن به صورت مخزن بسته وبرای حمل انواع مایعات ساخته شده‌است. کامیونی کفی: کامیونی که قسمت بار آن دیواره نداشته باشد. این نوع کامیون در بیشتر موارد برای حمل دستگاه‌های راهسازی و خودروهای سنگین استفاده می‌شود. یکی از انواع پرفروش کامیون ها نوع کشنده آن است که ماشین سنگین هایی هستند که از آنها برای کشیدن یدک یا نیمه یدک به دنبال خود استفاده می کنند. از کامیون کشنده ها برای حمل انواع کانتینر، کفی، کانکس و غیره استفاده می شود. برندهای اروپایی همواره کشنده های برتر دنیا هستند.

کریمی بازدید : 73 یکشنبه 08 مهر 1397 نظرات (0)

طرح های چیدمان انتخاب ها را برای سفارش اجاق گاز، یخچال و الزامات آشپزخانه آسانتر می نماید البته لازم به ذکر است برای طراحی مناسب تر، امروزه طراحان یا از مدل های چیدمان معمول و یا ترکیبی از چند طرح بندی استفاده می کنند  به عنوان مثال، شما می توانید یک آشپزخانه L شکل را با یک جزیره یا شبه جزیره تلفیق نمایید امادر میان تمامی طرح بندی ها، نکته بسیار مهم کاربردی بودن فضا و توجه به مقیاس انسانی برای دسترسی و عملکرد آسانتر در فضا و توجه به مثلث کار آشپزخانه است که به این معنی است که مجموع طول بهینه برای مثلث کار ۶۷۰۰-۳۶۰۰ میلیمتر می باشد اگر چه، مفهوم مثلث کار آشپزخانه با وجود ابزارهای جدید و لوازم مدرن تر و طرح بندی چیدمان در حال حاضر تکامل یافته است اما هنوز از الزامات و ضروریات طراحی استاندارد محسوب می شود و در واقع مثلث کار حوزه آماده سازی، شست و شو و پخت و پز را تعریف کرده و باعث افزایش کارایی در حین امنیت و زیبایی می شود.

طراحی آشپزخانه راهرویی یا موازی که بیشتر برای فضاهای کوچک و باریک انتخاب می شود دارای اجزایی رایج است و یکی از مهمترین آنها طرح آشپزخانه های سنتی است. این طرح آشپزخانه عموما دارای یک گذر باریک بین دو دیوار موازی است. آشپزخانه راهرویی درای دو ردیف پیشخوان به موازات یکدیگر است که با توجه به مثلث آشپزخانه سینک ، گاز و یخچال در جداره ها قرار می گیرند..پیشخوان ها برای استفاده بیش ازیک نفر باید حداقل ۱۲۰۰ میلی متر از یکدیگر فاصله بگیرند اما اگر آشپزخانه تنها برای یک نفر طراحی شده باشد فاصله میان پیشخوان ها می تواند تا ۹۰۰ میلی متر کاهش یابد که در صورت وجود فضاهایی با دسترسی از آشپزخانه این میزان توصیه نمی شود. در ادامه با دکوبوم با مشاهده تصاویری الهام بخش از طراحی و چیدمان راهرویی در دکوراسیون آشپزخانه در سبک ها و رنگ های متفاوت همراه باشید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 162
  • بازدید سال : 969
  • بازدید کلی : 7,344